Announces

Al doilea seminar cu tema Specificul organizării activităților de ghidare în carieră la componenta „Consultanță în elaborarea instrumentelor de marketing personal”

Alți 22 de angajați ai ANOFM participă astăzi, 22 iunie la seminarul cu tema Specificul organizării activităților de ghidare în carieră la componenta „Consultanță în elaborarea instrumentelor de marketing personal”.

După ce am stabilit specificul tranzacțiilor de angajare pe piața forței de muncă și am evidențiat caracteristicile pieței muncii în ultima perioadă pe regiuni, vorbim despre marketingul personal care pune în prim plan persoana noastră. Vedem cât de important este să punem în valoare calitățile și abilitățile forte ale fiecărei persoane, când dorim să ocupăm un anumit post de muncă. Evidențiem 3 produse importante, care trebuie ajustate conform cerințelor angajatului, dar și abilităților candidatului: CV-ul, scrisoarea de intenție și interviul de angajare.

În cadrul grupelor de lucru participanții au specificat aspectele relevante ale ședinței de consultanță în elaborarea curriculumului vitae și a scrisorii de intenție.

Sperăm că competențele dobândite de angajații ANOFM îi vor ajuta să consulte beneficiarii în elaborarea unor instrumente calitative, care vor stârni interesul angajatorului de a intervieva candidații și ulterior vor contribui la angajarea cu succes a beneficiarilor.

Mulțumim formatoarei Liliana Posțan – dr., conf. univ., pentru desfășurarea unei activități interesante și consistente.

Evenimentul este organizat în cadrul proiectului Reconceptualizarea Orientării Profesionale și Consilierii în Carieră (REVOCC II), de către Centrul pentru Educație Antreprenorială și Asistență în Afaceri (CEDA) în parteneriat cu Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) și cu suportul financiar al Agenției Austriece pentru Dezvoltare (ADA) din fondurile Cooperării Austriece pentru Dezvoltare (ADC).